Ekstraordinær valgforsamling

Annette Henningsen og Klaus Nørrelykke er valgt til det nye menighedsråd, som starter i december 2024. Der er dog stadig frie pladser. Derfor finder en ekstraordinær valgforsamling sted:

den 8. oktober 2024 kl. 19 i Kirkeladen

De næste fire år sker der mange spændende ting, hvor du som menighedsrådsmedlem kan gøre din indflydelse gældende:

• Ansættelse af en ny præst
  • Byggeprojekt omkring Kirkeladen og Bov Præstegård
  • Ansættelse af en kirke- og kulturmedarbejder på deltid
  • Nye aktiviteter

Som medlem bakker du op om et aktivt kirke- og kulturliv, lige her hvor du bor - i Bov Sogn.

Kom og stil op!

Afstemningsvalg

Der er mulighed for at udløse et afstemningsvalg, hvis der indleveres en kandidatliste. Denne kan indleveres frem til den 15. oktober.

Kandidatlisten kan afleveres hos den nuværende menighedsrådsformand Anni Toft, Musvitvej 1, Kollund efter aftale på tlf. 28 10 74 89 eller på kirkekontoret indenfor kontorets åbningstid.

Kandidatlisten skal udarbejdes på en godkendt formular, som findes på Kirkeministeriets hjemmeside www.km.dk. Kandidatlisten skal underskrives af 10 stillere.

Der skal vælges 10 medlemmer til menighedsrådet til en periode på 4 år.